Tuesday, July 28, 2009

Worse Day Eva From Fariq..haiz

Pada hari rabu yang lepas tarikh 22/7/09 saya menunggang motosikal baru saya untuk di bawa bersiar siar..ketika itu saya ingin menuju 1U(One Utama)..Dalam perjalanan saya ade sebuah kereta pandu perlahan macam babi(haha saya tahu saya keji) dah di belakang saya ade sebuah vios yang pandu agak laju..dah saya masih ingat lagi no platnya(wmu 408).lalu saya hon kereta di hadapan saya tu suruh dia pandu cepat..dia berasa tidak puas hati lalu dia membawa lagi perlahan..kereta vios itu sudah hampir menghampiri saya dengan dekat..dia hon kepada saya suruh cepat,lalu saya angat TANGAN kiri dan KAKI kanan saya menunjukkan isyarat lucah kepadanya(cuba bayangkan)..Dia tidak berpuas hati dengan aksi saya itu lalu melanggar saya dari belakang..saya dengan berasa takut lalu melompat dari motosikal saya,apabila saya melompat saya mendengar bunyi hon yang amat kuat,saya memalingkan kepala saya di belakang saya nampak sebuah traller menuju ke arah saya..saya amat takut lalu saya berdoa kepada tuhan agar saya selamat..BOOM!!!saya terbang 60 kaki di udara!!(jangan terkejut,memang benar)ketika di udara saya sempat menelephone ambulance dan memberitahu lokasi saya, kemudian saya menelephone awek saya dan memberitahu dia detik-detik saya semasa kemalangan dan saya curang kepada dia,dan jangan lupa visit saya di hospital kelana jaya.selepas beberapa lama saya berada di udara saya jatuh amat laju 300 kilometer sejam..saya jatuh di atas dahan pokok sehingga patah kerana amat laju saya jatuh selapas berpuluh puluh dahan akhirnya berhenti juga kerana badan saya tertimbus oleh dahan tersebut..(amat mengelikan..) Saya tidak boleh mengerakkan badan saya kerana semua tulang sudah patah,cuma jari tengah saya je boleh bergerak..kemudian ade pengemis nie bantu menurunkan badan saya daripada pokok tersebut..selepas dia menurunkan saya dia memasukkan tangan dia yang kotor dan jijik tu dalam poket saya dan mencuri dompet dan handphone saya.. Kemudian dia ambil baju saya dan seluar saya sekali..seluar dalam saya pun dia curi sekali..saya telanjang bogel di jalan raya..pengemis itu sempat bergambar dengan saya sambil mengunakan phone saya..saya dengan badan yang cedera tanpa segan silu saya pun posing sambil menunjukkan lambang peace.. Selepas tu dia pun belah.. Akhirnya ambulance sudah tiba,dua orang telah menurun dari van itu untuk membantu saya.. Salah seorang itu tanya kepada saya adakah kamu ok??saya melihat wajah dia yang bodoh tu kemudian badan saya yang tertimbus oleh pokoK.. Saya pun jawab kamu rasa saya ok tak??(saya sedang nazak ketika itu)dia cepat cepat angut saya masuk ke dalam van.. Semasa dalam van tu macam macam berlaku..Ade seorang nie puki palsu (bahasa sopannya pondan) meraba-raba badan saya sambil berkata 'jangan takut dek kita akan sampai tak lama lagi selagi i bersama you,you akan selamat si sisi i'..saya amat geli dengan kata-kata itu..Akhirnya kita sudah tiba di Hospital.. bersambung...
sambungan berikut bertajuk Hospital!!

1 comment:

  1. Fariq... Buat lagi la post macam tu.. Gelak tak henti, bontot pun terseliuh. Hahaha

    ReplyDelete