Tuesday, July 28, 2009

Chapter 2 Hospital!!

...akhirnya sudah tiba di hospital..mereka menurunkan saya atas katil yang beroda 4 dengan tergesa gesa menghantar saya ke bilik kecemasan..semasa dalam perjalanan ke bilik kecemasan banyak orang melihat saya dengan pelik..hatiku terguris apabila melihat wajah mereka begitu..(sekarang saya berasa amat emo..)ade pesakit ini sangat tua ketika saya lalu,dia melihat saya lalu mati terkejut kerana wajah saya yang 'hot n charming'.(bukan nak kata saya perasan tapi betul) Sementara saya tunggu lif ,dua puki palsu itu tak habis-habis meraba saya..Saya amat takut!!!tapi mereka cakap nak lihat 6 pack saya JE..Tanpa segan silu saya membenarkan mereka sentuh..akhirnya lif sudah tiba kita pun masuk ke dalam..ketika dalam lif tu dua puki palsu itu bercumbu cumbuan..saya berasa amat jijik dan geli,lalu saya pun join kerana amat bosan dan saya menunjukan kepada mereka cara yang betul..apabila lif itu berhenti kita pun berhenti kerana takut nanti ditangkap oleh JAIS(Jabatan Agama Islam Selangor)..mereka cepat-cepat menghantar saya ke bilik kecemasan..apabila sudah masuk ke bilik itu doctor pun sudah tiba..doctor tu doctor perempuan sangat cun,kembang bola saya(hehe..saya tahu saya gatal)lalu saya tiup kain doctor itu..wow!!!doctor itu puki palsu juga!!!AAAA!!! Saya muntah sehingga usus saya terkeluar..awek saya datang dari UK (Ulu Kelang) INGAT lagi tak saya suruh dia datang visit saya??dia datang beritahu saya yang hubungan kita sudah berakhir kerana saya curang padanya..hatiku terluka dengan teruk berkecai sampai tak boleh dipasang balik..darah mula mengalir dari mata,hidung,tellinga dan jari-jari saya..saya amat tertekan saya berdiri dan mengejarnya dengan bontot saya yang berdarah darah mengalir dari lubang bontot saya dan tahi terkeluar kerana teramat sedih(bayangkan)..semua doctor terkejut kerana 89% tulang saya sudah patah..(ajaib!!!)ketika saya mengejarnya saya terserempak dengan bidadari saya iaitu MARILYN(Muruku) dia berada di hadapan saya jadi saya cuba mengejarnya..dia buka tangannya dengan rela untuk mentenangkan hati saya..dia menyebut nama saya FFAAARRRRIIIIQQQ!!! ketika itu saya sudah hampir dengannya saya pengsan bukan kerana kehilangan darah yang banyak tapi mulutnya yang berbau busuk itu..saya tak pernah bau benda sebusuk nie sehingga boleh menpengsangkan seseorang..kalah lori sampah..lepas itu saya tersedar di atas katil saya cuba bergerak tapi tak boleh kerana mereka mengikat saya, kerana takut saya lari lagi..selepas lama saya bergelut dengan tali itu saya pun berhenti kerana tenaga batin saya sudah habis..kemudian kawan kawan saya datang melawat saya..saya sangat terharu sehingga semua lubang di anggota badan saya terkeluar air..Sang Adrian dia datang dengan baju bola,kasut dan bola futsal..=.= Matthew THONG budak seluar dalam tapi dia sendiri tak suka memakai seluar dalam kerana namanya...=.= tuck seng dengan dumbell dia sambil menangkat berat kerana menjaga berat badan dia..sambil bertanya macam orang bodoh 'fariq are u ok'??saya pun jawab macam kurang la..'kalau saya ok why should i be here?!' Marilyn datang membawa banyak muruku untuk saya lalu saya menghalaunya kerana dia tak habis habis cuba pikat saya dengan murukunya..haiz..kemudian Mayli datang dengan makanan di dalam bekasnya..umm..bau wangi..kemudian saya tanya dia 'apa di dalam berkas itu?'..dia senyum sambil gelak seten sambil menjawab WAHAHAHA nie BABI untuk awak!!saya amat marah kepadanya lalu saya angat kaki saya dan tendang dia tapi tak kesampaian..tapi terkena sikit di hujung ibu jari saya dia pun melayang keluar dengan tinggi kapal terbang yang berlalu di situ telah melanggar dia sehinnga dia melayang ke perak..(betul saya tak tipu,dia call saya)=.=
cuaca sudah gelap masa untuk kawan kawanku pergi kalau boleh saya tak mahu mereka pergi kerana saya takut dan sunyi...sekarang pukul 10 malam waktu saya makan ubat,doctor itu telah bagi saya salah ubat iaitu extacy untuk menaikan nafsu saya supaya saya boleh main dengan dia..lol..gurau je..selepas dia suntik saya,saya berasa satu macam je..sambung..
(sambungan bertajuk zombi!!!!!!)

No comments:

Post a Comment